Då.




Tänker tillbaka lite. 
Tänker på hur jag ibland saknar vissa som jag inte längre pratar med.
Tänker att det var bättre förr. 
Tänker att jag älskar mina vänner. 


Tänker tillbaka på när jag och Angelica satt i Svens polo flera timmar. 
När jag alltid tjatade på henne att fotografera mig med sin systemkamera.
Sommaren i stugan. Alla spelkvällar och fester på altanen. 


Tänker tillbaka på när jag och Louise var i Gesunda och var livrädda för Vincent.
Våra dh-kvällar, våra "promenader" sent på kvällarna för att tjuvröka.


Ja nu fick jag ångest. 
BÖRJAR FAN BLI GAMMAL! 



 
På den tiden man hängde i Maggan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha det var tider det!

2014-03-18 @ 17:14:13
Postat av: Maggan

Åååh <3

2014-03-18 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0