2013-10-15

Vaknade idag, (nähä) med jordens halsont. 
Snor i överflöd och tung i huvudet. 
Allmänt jävla seg.
Blir jag sjuk nu har jag ihjäl någon alternativt något. 
Men inte skulle jag bli förvånad om jag blir sjuk nu. 
Läget är ju sämsta någonsin, varför ska det inte hända då.

Hur som helst. 
Idag är det 4 månader kvar tills jag fyller 21. 
Haha, not worth mentioning.
Men ändå.

Jag är trött. Undra om en dusch kan hjälpa mig i dessa svåra tider.
Ska prova, kanske blir människa efteråt. 
Den som lever får se. 
Typ.

Ja nu höll Elliot på att välta klösträdet. 
Dampet har anlänt. 

Häromdagen hoppade han på min tavla, två gånger.
Förstår inte hur han hade tänkt. 


Kommentarer
Postat av: Doktor Sundin

Kan jang!!!!!!!!

2013-10-15 @ 13:34:47
Postat av: Sjukling Karlsson

Du får väl köpa en flaska åt mig då Dr. Sundin!

2013-10-15 @ 20:20:20
Postat av: Anonym

Redan gjort!

2013-10-16 @ 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0