2013-10-13

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten. 
Har inte städat. 

Vad tycker ni om min uppknölade gardin? Fin? 
Tavla ska upp så småningom bakom soffan.

Hyllorna till vänster ska bort, väntar på ny från jysk.
Tvbänken ska bort, tvn ska upp på väggen.
Så småningom. 

Lägg märke till vattensprutan på golvet. 
Mitt vapen om nätterna när Elliot är på ställen han inte ska vara.
Lägg även märke till min knöliga för korta gardin. 
Nya gardiner ska införskaffas, så småningom.

Köket.


Det ska inte vara tomt i krukorna som hänger där. 
Ska fixas, så småningom.

Blommor i fönstret. Inte plast. 
Men det ska nog köpas, så småningom. 

Morfar Peter och barnbarnet Elliot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0