2013-10-01

Haft en sån där toppen dag med min bästa vän idag. 
Åkte till kupolen och strosade runt lite. 
Hittade lite mysiga kläder! 
Vårat stora mål med en shoppingrunda till Borlänge är att få avsluta allt med en kaffe från kahls.
MEN IDAG SMAKADE KAFFET OREGANO, PIZZA, KEBAB. 
Har aldrig i mitt liv druickt något så vidrigt. 
Sen tog vi vår 4 pigga och vandrade vidare mot Elgiganten där jag var nära på att spontan köpa en ny telefon och en tv, och kände även behovet av en systemkamera krypa sig på. 
Men jag lyckades väl hejda mig. 
(Ångrar mig nu)

Om jag nu köper en telefon, MAMMA. Vill du ha min gamla i julklapp då? 
TIHI!

Bönder inne på h&m.





Kommentarer
Postat av: Tacka vet jag logdans

Tihi, då måste jag gå en utbildning i telefonhantering först!!! :-)

2013-10-02 @ 06:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0