2013-09-30

Ibland så kan jag inte sluta tänka på hur det skulle ha varit om det fortfarande hade varit som det var då. 
Ibland kan jag inte sluta tänka på hur det skulle vara om det hade varit så som jag vill.

Little bird... 



Godkväll, mina kompisar. 
Har varit en otroligt seg dag. 
Pyjamas byxorna tog jag av mig runt halv sju sju på kvällen idag. 

Hur som helst. 

I lördags blev det festligheter, vilket jag tycker det har varit gott om på senaste. 
Har nog festat mer nu än jag gjort på 2 år!
Det är trevligt, med rätt folk :) 

Gick ut på Bierkken här i Nyhammar och hängde lite. 
Kan väl tycka att det var trevligare på "förfesten" än där, men så är det ju allt som oftast! 
Därför man aldrig är ut, kanske! 
Värt att nämna är att jag går hellre på Bierkken 7 dagar i veckan än att jag åker in till stan och hänger där 1 dag i veckan. Så, säger väl mycket om hur bondig jag har blivit på gamla dar! Haha. 
Men, jag vill ha ja kossor och grisar när jag blir gammal också så. 

Jag träffade på min framtida man i lördags också. 



Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0