Åh nej nej.

Det värsta som finns är att försöka följa ett intresse samtidigt som man har ett jobb att sköta. 
Inatt spelar Rangers mot Islanders och jag är alldeles för trött för att stanna uppe till halv två inatt.
Vad ska man göra.
Hockey kan jag stoppa i samma fack som det som brukar vara viktigt.. 
Typ, familj, vänner (och för min del även katter)

DET ÄR LIVSVIKTIGT FÖR MIG.
Det är som en drog liksom. Lite heroin sådär. 

Förra året kunde jag åtminstone kolla på slutspelet på nätterna. 
Men då gick jag i skolan och brydde mig inte som mycket om jag var zombie. 
Ingen annan fick ju lida av min trötthet förutom jag själv.

Ja, jo.. Nu diskuterar jag med mig själv. 
Alltid lika menings...lööööst... 

HEHEHEH, cheers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0