2013-06-02

En period i livet då allt känns så där hopplöst igen. 
Där allt liksom står och väger.
Där beslut som man gör kan påverka för all framtid.
Där man måste passa sig för att inte ta fel väg. 
Jag vet fan inte vad jag ska göra.
Känner mig som en förlorare. 
Känner mig bitter och ensam.
ÄR bitter och ensam. 

Jag lovar mig själv saker, och sviker mig själv i samma ögonblick.
Bryter mina egna löften. 

Vill bara skrika egentligen.
Vill fly från helvetet och komma till himlen, för att sen inse att det också är ett helvete.
Nej. 
Jag vet inte. 
Det är svårt allting just nu. 

Men livet är som ett hopprep, upp och ner. 

Jag borde gå på fest oftare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0