Tie your scarf on tight, it’s to be a cold night

Har fått ett antal mindre läsare nu när jag väl börjat blogga igen.
Kanske är bittrare nu än innan, om det ens går? Hahah.
Jag är inte så bitter som jag verkar faktiskt.
Det är värre, hahahah!
(tur jag tycker att jag är hysteriskt rolig)


Nu ska jag ta mig en sväng in i duschen, sedan spana på min kropp och bestämma vart mina nya tatueringar ska sitta. Tänker att det är liksom på tiden att bestämma det men tanke på att snart sitter dem där, vart de nu än blir..
Sen ska jag sätta mig i bilen och brumma iväg till Angelica. 



Måste dela med mig av denna, en av mina favoriter.
Den 18:de är det dags att stirra lite på Mike!




Remember when they were in reach
and all the teachers used to teach
you can do anything
if you put your mind to it

We put our minds to it all
but disappointment crashed the ball
we could have done anything
we just never quite knew it so…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0