In her own creepy world there's a girl, there's a girl and she's down by the river

Det är just de med att jobba kväll dagen innan man börjar sju. 
Man är liksom inte ett dugg trött nu på kvällen. 
Jag är så pigg så jag skulle orka springa runt byn. (om jag bara hade kondisen) HEHE.
Ska inte försöka sova, ska kolla på senaste avsnittet av pretty little liars. Roligt tycker jag.




Jag tänker på en sak. 
Jag fyller 20 om en vecka. 
Jag är på riktigt sen i utvecklingen om man kollar runt sig. 
De flesta i min ålder har det klart för sig, hur deras liv ser ut på ett eller annat sätt.
Vissa ska utbilda sig till de de vill hålla på med i framtiden, vissa har barn, vissa har förhållanden som håller.
Och så var det bara jag kvar, vad har jag för framtid då? 
Ingenting är direkt bestämt, jag har ingen jag ska dela mitt liv med.
Jag har inga planer på att läsa vidare till något, för jag har ingen aning om vad det skulle kunna vara.
Jag "jobbar" som vikarie på ålderdomshem och hemtjänst, där får jag vara 300 dagar utan utbildning. Sen är det adjöss med mig. Jag vill inte gå de där 300 dagarna, vill komma underfund med vad jag vill med mitt liv. 
Tänk, om jag är kvar, om dagarna är slut och jag står där, liksom... Själv, och jätte arbetslös. 
Jag har ingen aning om vad jag vill göra!!!!! 
Att vara och jobba med pensionärer är roligt, och man känner att man gör något bra.
Men, jag vill göra något annat. Ser ingen som helst framtid med detta. 

Jag vill inte vara kvar här, samtidigt som jag inte vill lämna tryggheten. 
Jag är rädd för att ta steget härifrån.

Jag är allvarligt orolig och den där klumpen jag har i magen bara växer och växer. 
Inte trodde jag att det skulle bli så här. 

Jag tror jag är lite besviken på mig själv. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0