Fick jag tråkigt när facebook rök?

Svar- HEHE ja, när det är långsamt på jobbet, då vill man snoka på facebook. 
När man har en massa tid till övers, då vill man snoka på facebook. 
Men twitter är ju roligare på alla sätt och vis, så där hänger jag now a days. FÖR ALLA UNDRAR JU, cheers!

Men jag hatar jätte mycket facebook, och jag kommer inte någonstans på candy crush, så jag lär väl inte behöva nå på ett bra tag. Fast på samma bana, i säkert en vecka. Spelar minst 15 gånger varje dag på jobbet. Så ja, fast.

Alltså, jag måste få ge mig själv lite cred som är så otroligt intressant och rolig här. Nej, men. Vad ska jag skriva om? Vad ska jag visa för bilder? Jag får inte ta kort på pensionärerna på jobbet, och ingen vill väl se hur mina kaffekoppar ser ut när de är tomma.

Hur som helst, nu ska jag invänta NYR-Tampa, får se om jag orkar vara vaken. Upp imorgonbitti och ja, tatuera mig.. igen..

Tjolla hopp
- Överaktiv






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0