I was sure we could see a new start

Godkväll
(Borde mest säga godnatt dock)

Jag tror jag lämnade mina sista små hjärnceller som finns kvar någon annanstans innan jag gick in i duschen idag... Jo nu ska ni få höra. En kompis till mig berättade att hennes telefon hade blivit fuktskadad. Så varje gång jag har duschat sen dess så har jag tänkt att lämna min telefon utanför badrummet (inte för att jag någonsin har gjort det, men det är tanken som räknas). I alla fall, så stod jag och duschade här för en stund sen och fick en sån PANIK. Jo, jag var 110% säker på att jag hade lämnat mobilen i byxfickan. Vilket egentligen inte skulle vara något större problem, MEN jag var även 110% säker på att jag duschade med byxorna på mig. Så, ja.... ska gå och leta efter lite borttappade celler nu. 

Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0