I feel like i'm some kind of frankenstein waiting for a shock to bring me back to life

Godmorgon mitt herrskap!

Eller ja, godmorgon var väl att överdriva. Vaknade runt nio, vilket är överdrivet tidigt för en sådan som mig. 
Men det är skönt, då hinner man spana lite på O.C. innan man ska iväg och jobba. 

Inatt drömde jag att mina t3a var full. Det var en lycklig dröm. Men eftersom det bara var en dröm så stämmer det inte så mycket, min t3a kommer garanterat inte bli full. Men helt klart bättre än ingenting i alla fall.




Jag vill ta hand om världens alla katter som har det dåligt. 
Jag ser hellre en hemlös jävla människa än en katt eller andra djur. 
Nej men faktiskt. Djur är oskyldiga. Människor sätter sig oftast i den situationen själva.

- Jag älskar katter, kommer aldrig leva utan katter.
När jag tar steget och flyttar hemifrån, skaffar jag hellre en katt innan en säng. OKEJ!?

Igår började jag gråta när jag såg en katt. 

Jag antar att ni förstår

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag läste "när jag tar steget och flyttar hemifrån, skaffar jag hellre en katt än en invandrare"

2012-09-26 @ 12:54:02
URL: http://loouisek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0