As well as strong

Beställde jeans från junkyard som jag gjort så många gånger förr. 
Fick hem dem idag. Ett par var alldeles för små, snygga i övrigt. Två andra var stora, för stora. Har ett par jeans i samma märke, samma byxa hemma som blev för stora (de åker av om jag har dem på mig) Så, jag gick ner två storlekar och tänkte att dem lär väl sitta okej, trodde nästan att de skulle bli alldeles för små. ICKE SA NICKE. Så nu måste jag skicka tillbaka alla tre och beställa tre nya. 

Men jag skorna satt bra och var snygga så jag är nöjd ändå. 

Nu ska jag beställa Mumford and sons nya skiva och sen in och lägga mig tillgänglig för jobb i helgen. 



Nu fick ni reda på vad jag har och inte har i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0