All the little lights

Nu är det läge att faktiskt köra igång med bloggandet igen. Min dator åkte in på lagning och fick tillbaka den för någon dag sedan. Skönt, min lilla älskling, hur ska jag någonsin klara mig utan dig. Typ, så?

Idag har jag varit en duktig tjej som varit och besiktat bilen, helt själv. Ja, för att vara mig är det faktiskt duktigt gjort. Jag är en feg människa som gärna har någon vid min sida när det gäller diverse saker. Att åka till bilprovningen är en av de sakerna. Det blir lätt så, när man är helt okej okunning när det gäller bilar, eller ja när det gäller allt jag inte kan eller förstår. 

Var även in på banken och aktiverade mitt nya bankkort. Att ta steget in på banken själv är också en av de sakerna som jag i vanliga fall inte skulle våga göra själv. Men, jag måste ju växa upp någon gång. Kan ju inte ha mamma och pappa vid min sida jämt! SÅ, för mig är jag nu jätte vuxen!

Sist men inte minst. 
Idag fyller min bästa vän Louise 19 år! Grattis till dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0