So I kiss goodbye to every little ounce of pain. Light a cigarette and wish the world away

Tänkte börja med något "nytt" här. 
En gång i veckan, 3 låtar som går på repeat i mitt hem. 

Jag vet att 75% och mer inte gillar min musiksmak men det skiter jag i för jag älskar den. 
Men seriöst, give it a try, bara lyssna och försök se hur underbar musik det verkligen är.

 
   
Poo Ranes, hittade honom på youtube där jag även hittade Sam, jake och så vidare.
Riktigt fin och bra låt. 



Jag älskar Jake. Blir inte han stor här i världen då börjar jag verkligen fundera. Unik.
En egen blandning av Bob Dylan, The Beatles osv. Exakt min typ av musik. 5 sofias till honom.



Mike Rosenberg. Jag får inte nog. Har precis köpt hans senaste skiva All the little lights.
Otroligt fin musik, otroligt jävla sjuktgrym röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0