Seen it all

Fnissar lite åt mig själv och min röv, den är gigantisk. 
Ser ut att finnas mycket karameller där. Haha nej nu ska jag ge mig.

Är oerhört lycklig över 2-6 vinsten nere i Karlskrona. Är så stolt över att ha ett blå vitt hjärta.
Det känns som att i år, i år kommer vi att lämna HA för Elitserien. Det känns så, visst gör det?
(Alla ska nu instämma)



Vad ska jag hitta på nu?
Har sett alla världens filmer och har spelat med alla familjer på sims.
Känns väl kanske lockande att kika på ytterligare några avsnitt av Veronica Mars!

Imorgon ska vi kolla på PLL, wohop, som jag längtat, party party! Ne inte riktigt men ändå. 

OCH.. OCCCCH!! ...... Om 3 veckor DRAR VI till Sälen tors-sön! 
Ska bli så galet kul. Bastu i stugan, skit stor soffa, våningssäng där någon garanterat kommer trilla ur!
Där blir det party party. 

Tack för mig, återkommer nog när jag känner för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0