Rider omkring

Jag tror jag har den bästa vännen en människa kan tänka sig ha. 
Louuuuiseeeeeeee!

Ni vet, när man kan ha roligt utan att göra ett skit. 
När man kan vara borta i 2 veckor utan att gå varandra på nerverna. 
När man nästan till och med skrattar när man sover.
När alla andra stör sig på oss och vi inser att vi har bara varandra.
När vi är bittra för att vi bara har varandra.
När vi undrar varför vi inte har fler kompisar eftersom att vi är så jävla awesome.
När vi inte har några kompisar och sitter hemma hos varandra bara vi två och förfestar för att sedan gå ut på krogen och tycka att det är sjukt tråkigt och sedan åka hem och prata illa om allt som finns i Ludvika.
När vi dag in och dag ut sitter vid våran bänk vid OK i Grangärde och pratar om allt.
När vi får jobba ihop på hemtjänsten och sjunger högt i bilen och filmar det.
När vi tar 200 bilder på oss själva men ser ut som ett djur på varenda bild.
När ingen annan förstår hur vi orkar hålla på. 
När folk klagar på oss och tycker att vi är dryga.
Men det är för att vår vänskap är den bästa som finns, och de är bara avundsjuka.

Inte trodde jag någonsin att jag skulle hitta någon som jag kunde ha så fruktansvärt roligt med!
*







Kommentarer
Postat av: Rolf-Göran Bengtsson

Haha den perfekta beskrivningen, åh vad jag gillar oss! :)

2012-10-04 @ 09:49:35
URL: http://loouisek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0