Make you beg

Så kul när folk tror sig veta saker de egentligen inte har en susning om. 
Eller ja, tro får man väl göra, men när man yttrar sig om det. Det bästa man kan göra då är att låta dem tro det. Då blir allt lite extra roligt. Många tror inte heller, utan de VET! Okej, jag känner så här, tur ni vet så mycket mer om mig än vad jag själv gör. Grattis!

Jag är galet irriterad just nu, haha. 
Men mmmmhowowk.


Jobbade ett litet pass idag igen i Nyhammar, mycket kul. 
Kom hem efter ett och sov till halv fyra, gott med sömn. 
Pallrade mig ner i köket, åt mat, tog mig vidare till soffan för att kolla när Leksand lekte med Malmö.
0-6, heeh favorit i repris. 
Kom nu precis hem från OKQ8 efter att setat i skrutten och tittat på solsidan.
Nu är jag rastlös och irriterad. 
Så, tack för mig för idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0