Lika barn dom leka bäst, jag leker leken ensam med mig själv

Som om de lika gärna va
Jag borde tro att allt blir bra
Men jag är inte säker på
att du kan bära miiiig



Ja nu för en stund sen när jag slog upp ögonen för första gången idag så var det för att jag kliade på min nya tatuering som en jävla galning. Vilket inte är sådär jätte jätte bra under läkningstiden. Jag kan inte finna några skador på min samedi. Med vad som göms med bepanthen kommer upp i trasig baron. Nej jag skojade, haha jag är så fruktansvärt rolig alla dar i veckan.

Hur som fan helst. Idag ska jag träffa Sanna och Theo en sväng. Tänkte, torsdag blir bra, inget planerat, inget jobb.
Brukar oftast inte få jobba på vardagar. Men vad händer 5 minuter efter att jag vaknat? Jo jag får ett samtal om jobb 14.30. Så nu ska jag jobba i eftermiddag/kväll, VILKET är kanon bra! 
Men det är så galet typiskt att det plingar till i telefonen VARJE gång man har planerat något utöver det vanliga (sitta i sängen och spela spel). Men jag är nöjd varje gång jag får jobba, det är så kul!

Börjar få lite second thoughts på min tatuering 14 november. 
Enbart för att denna baron gjorde så ONT!! 
Men jag kanske borde äta något innan, då kanske smärtgränsen blir lite mindre i alla fall.
NEJ JAG SKOJA OM SECOND THOUGHTS. JAG ÄR SUPER TAGGAD!!!
Visst är jag rolig minsann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0