It was see-through anyway

Gud. Igår gick vi och la oss runt 3 tiden medan våran vän gick och la sig innan 22, stackarns karl. Han är sjuk. Och när män är sjuka.......... Ja! Haha nej var jag elak nu? 

I alla fall, 07.23 är det någon som börjar BORRA i en av lägenheterna här! Det lät som en jordbävning och två zombies (louise och sofia) flyger upp i sängen och tittar på varandra och säger "vad är det som låter"
Det sjuka var att Louise trodde att jag släppte en brakskit. Tänk då på att det lät, ja just som en jordbävning.
 
Frågar Louise.
- Vem ställer sig och borrar halv åtta???
Louise svarar seriöst:
- Det är nog bara för att vi blåste håret igår.
"Meeen det var ju klockan tioooo!!!"
Sadfaces

Hur som helst, har precis tryckt i mig TRE mackor. 
Borde tillägga att jag inte äter frukost.
Skulle kunna äta upp alla världens mackor nu ändå, för jag är inte mätt.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0