Ingen kommentar

Det är väl själva fan att man alltid ska glömma något när man ska åka bort. 
Hårbortsten och sov t-shirten ligger hemma. 
Jaja. 

Jag och Louise svänge förbi clas ohlson när vi åkte hit.
Ni som känner mig vet ju att vi har haft praktik där i våras.
Så, de flesta kände igen oss båda, FÖRUTOM han i kassan.
Han kände bara igen mig, och jag fick personalrabatt på det jag köpte.
Det fick inte Louise. Medan hon stod och betalade så såg han mig och vråla "HEEEJ!!" 
Så jag tjänade 45 kronor på mitt album och usb köp! Tack CLAS!


Hur kan man bara komma ihåg en av de två.

Kul var det i alla fall.

NU sitter jag med färg i håret precis som varje gång man åker till Leksand. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0