If your heart decides to love again

JAG VILL HA BARN.
Inte just nu kanske nej, men i framtiden. 
Det finns dock ett problem/flera problem. 

- Jag kommer aldrig hitta någon som jag kan skaffa det med.
- Jag vill inte ens ha barn med någon, jag vill ha barn med mig själv.
- Jag kommer antagligen bli riktigt tjock och sen kommer jag aldrig gå ner i vikt igen. 
- Inte för att jag kommer bry mig om ovanstående när jag väl står där med min lilla bebis.

Jag vill även gifta mig. Men jag kan ju tyvär inte gifta mig med mig själv.


Nu låter det som jag är väldigt kär i mig själv, så är inte riktigt fallet. 
Men, låt oss säga så här. 
Jag kommer aldrig hitta någon på det sättet som jag kan lita på. 
För jag litar inte på folk. 
Okej, rätt var det är dyker det upp någon som jag kommer kunna älska och lita på. Jaag vet!
Men innan det lär jag ha fått ett antal hjärnblödningar och hjärtinfarkter (detta var ett ganska lameass joke, och man borde inte skämta om sånt, Men vad ska jag göra)







Jag har även andra problem som jag inte känner för att dela med mig av idag.
Ifall ni nu skulle vilja veta alla mina problem.
 
 
 

Älskar hans texter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0