If my thoughts could do you good

Godkväll kära vänner. 

Dagen idag har varit konstig på något vis. 
Jag vet inte varför, det brann i skolan här i Sunnansjö och det gör lite ont att se det stå där och ryka. 
Så kanske beror det på det, eller så beror det på något annat.

Känns skönt att vara hemma med familjen igen, mina bästa missar, mor och far!
Vi tog oss en promenad och så fort vi kommit en bit så fick jag dödlig magvärk men knatade på ändå, har fortfarande dödligt ont i magen. Det måste vara något fel, ibland får jag på riktigt så ont så jag allvarligt talat håller på att dö. Jag lovar att jag inte bara inbillar mig det. Har lust att kolla upp det men jag hatar att ta prover och gå till sjukhus och så vidare. De hittar ingenting ändå. Ja vilket är bra, men ja haha.


Intressant va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0