I see a fella walkin' down the street.. He looks at me and he smiles real sweet, but he don't matter to me .. 'Cause I'm thinkin' 'bout you

Godmorgon folket!
Tänkte tala om för er att inatt var det INGE kul att köra bil. 
Åkte mellan skroten och finnsviken och såg absolut ingenting. Det var det hemskaste jag har varit med om under mina 9 månader med körkort.

Var i alla fall hemma hos Patrik och spelade kort. Jag vann först, sen förlorade jag. I fall ni nu kanske undrade hur resultatet blev....? 

Sen säger Patrik från ingenstans "Har du börjat penisonssparat än??"
ALLTSÅ, VA?
Ska jag börja pensionsspara som 19 åring? Är det inte lite långsökt, eller? 
På riktigt, ni som vet.. När börjar man pensionsspara? 

Jag hade för den delen tänkt bli miljonär på söndag så jag behöver kanske inte göra det ändå. Hahah



Idag åker jag och Louise iväg på vår såkallade semester!
Jag har längtat efter den här dagen så länge nu.

Imorgon blir det Leksand-Djurgården, och lite party. 
På lördag blir det Rättvik och springa runt på marknaden, har aldrig varit på den vad jag kan komma ihåg så det ska bli kul. På kvällen utgång i Rättvik? Tror jag?
På söndag blir det vin och bingolotto.
På tisdag hoppas jag på Legends sportbar, VIK-LIF.

USCH VA TREVLIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0