Hur gamla är ni? 9 eller?

Rubriken härstammar ifrån det en yngre kille frågade mig och Louise igår påväg till hockeyn. EN ful Djurgårdsmössa hade slarvfan på sig också. Gud ja. 

Idag var vi i Rättvik och kikade lite på marknaden. 
Det var inte bara vi där utan hela Svearikets befolkning hade också tagit sig dit. 
Folk exakt överallt, tur att jag inte blev så speciellt sugen på att köpa något, kön till banken gick nog ända upp till Kiruna. Barn och äldre kvinnor är drygast, de verkar tro att de är ensamma där och kliver över alla. Damn, får panik, mest på de äldre kvinnorna. Barn är barn, äldre kvinnor är KÄRRINGAR!
Varför har pensionärer så innihelvete bråttom jämt.

Efter marknaden så åkte vi hem och satt oss framför datorn och där har vi setat till nu.
Vi kom hem vid 15.00 så ja, ni kan räkna timmarna själva.
Ja just ja, vi var till hemköp och köpte bröd. 
Vi räknade lite imorse hur många mackor vi hade ätit under 1 dygn. Vi kom fram till att bara jag och Louise hade ätit SEXTON styckna på 24 timmar!! SEXTON!
Det är alltså mackor för en hel församling. 

Höll på att glömmaaa... 
Jag sprang ut från dörren kom 5 meter sen fick jag kramp i iprincip hela kroppen. 
Tacka vet jag chips och daimtårta. Ja, och sexton mackor på ett dygn.
 
Det var allt för mig idag, inatt..? Ja ni vet. 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0