And now i'm feeling stupid

God eftermiddag! 
Eller, kanske. 

Hur som helst. Precis hemkommen från en liten trip till Borlänge. Shoppade mestadels nödvändiga saker, som jag faktiskt hade tänkt att köpt. Pyjamasbyxor, shampo, tandkräm och ett skärp. Men så råkade det ju även slinka med en väst, som jag absolut inte behöver då det snart sticker ut kläder från alla håll och kanter ur min garderob. 
Så var det ju det med skärpet jag köpte också, provade det, men det satt ett stort jävla larm ivägen så ja, det gick inte att prova. Men jag köpte det och tänkte väl att jag borde kunna ha det. Mest orolig över att jag skulle vara en aning för tjock. Provade skärpe i alla fall när jag kom hem, och mmmm.. Helt tvärtom, där jag ville köra in "pinnen" fanns det inget hål. Så inte blev mina byxor att hänga mindre nu. Typiskt. Tur det var snyggt i alla fall?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0