Och så var det den där lediga måndagen

Gomorron gott folk. 
Mina lediga måndag ska bli den slappaste måndagen på länge.
Har börjat med frukost, kaffe och banan, stadigt och bra, haha. 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i soffan och kolla på Never back down. 
Efter det ska jag städa, och kommer antagligen behöva en dusch efter det också.
Finns inget så drygt som att dammsuga.

Om en vecka är det säckgång, hur fort gick det inte? 
Jag är fascinerad över hur fort de här 3 åren gick så det här är varken första eller sista gången jag kommer nämna det!

Min sista helt lediga måndag.
Nu vill jag gråta en skvätt.

Kommentarer
Postat av: patricia

men usch, dom två sista meningarna var inte roliga att läsa. fyfan.

2012-05-28 @ 21:05:52
URL: http://patriciaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0