Minnen och så vidare

Inte en chans i världen att jag orkar vara vaken till 5 tiden. 
Match börjar senare än normalt, och jag är trött.

Lyssnar på Hips don't lie just nu och får flashbacks från när jag och Louise dansade och sjöng så fint i Leksand.
Killen vi bodde oss åkte iväg = Vi fick lägenheten för oss själva.
Klockan var kanske runt 12-01..
Grannarna kan inte fått en blund!
Sjukt kul, saknar Leksand och alla tokigheter!


Saknar alla praktiker. 
Nästan alla i min klass har sagt att de längtat tillbaka till skolan under deras praktiker. 
Jag längtade inte tillbaka för en sekund någon gång.
Praktik är något av det roligaste jag varit med om. 
Gesunda, Tomteland, Tegera och Clas! 
Dom andra, sög lite, men längtade knappast till skolan? Får en chock varje gång någon säger det..



Okej, kan lika gärna sätta mig och skriva en bibel för det verkar ju som om det är de jag är påväg att göra nu..
NEJ, nu ska jag sova, godnatt alla barn. 



Kom igen Rangers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0