I talk about her, I go on and on and on, 'Cause she's everything to me


Gokväll, mina tappra vänner. 

Jag kan inte riktigt förklara för er varför jag fortfarande bloggar.
Det jag skriver, är inte vettigt, och när jag skriver något vettigt (som är vettigt för mig), då är det ingen som vet vad det handlar om, för det talar jag inte om. 

Så, jag kanske... kanske, borde lägga ner verksamheten. Kanske. 

Nog om det, nu ska jag skriva om lite ovettiga saker.
Typ, om min katt. 
Sa till henne nyss när jag var nere och hade borstat tänderna. 
"Kom så går vi upp och lägger oss"
Tog två sekunder sen var hon efter mig på vägen upp.
Nu ligger hon brevid mig i sängen.
Hon förstår precis.
Min bästa vän, hon står mig närmast. 


(Ja, jag är en muppmes som har min katt som bästa vän. Men det är så, det bara blev så och det kommer alltid att vara så)


Vänta, på tal om katt. 
FOTBOLL ÄR DET ABSOLUT TRÅKIGTASTE NÅGONSIN ATT KOLLA PÅ!
åtminstone på tv! 
Jag kom på det nyss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0