-

Your soulmate is not always the person you spend the rest of your life with
its the person thats there for you your entire life no matter what.


Okq8 bänken vet precis hur jag känner om allt.
Sjukt vad den får höra, synd att den inte kan svara på ens svåraste frågor.


Jag vet varför jag är deprimerad mer än ofta.
Jag längtar efter något, något jag inte riktigt kan sätta ord på. 
Jag drömmer om allt, jag begraver mig i fina tankar och det blir aldrig mer än just en fin tanke. 
Jag intalar mig att jag är den typen som tar varje dag som den kommer.
I själva verket så planerar jag upp allt i huvet, och går det inte som jag vill, så blir jag depp.
Jag spelar ett spel med mig själv, och jag gör mig själv så sjukt förvirrad, så alla mina bittra stunder har jag bara mig själv att skylla. För det är sant, ingen kan någonsin få mig så bitter och irriterad och grinig som mig själv.
Jag är en osäker liten jävel i en otroligt död håla i dalarna, jag vet inte vart jag ska och jag vet inte vart jag har varit och har då ingen aning om vad jag riktigt vill. 

Jag älskar hur jag jag börjar med att jag vet varför jag är deprimerad.
Sen, egentligen så vet jag inte varför.
JAG MÅSTE BÖRJA TA DAGARNA SOM DE KOMMER, OKEJ.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0