Waiting for a word from you, waiting for a sign or two

Jag har fått min inspiration jag pratade om.
Det kommer bli bra, och jag kan se allt framför mig och fantisera om det.
Jag har aldrig varit så taggad i hela mitt liv, och jag har redan satt mig in i situationen utan att egentligen kommit igång. Det kommer krävas så mycket arbete, och jag är så jävla villig att göra detta så bra som det bara går. 

Det kommer vara kärlek, det största sveket, och det där osäkra som inte många känt, någonsin.
Mycket mycket mer, mycket.

Det ska bli så kul att göra det här, att äntligen fått en sån inspiration som jag sökt efter länge.
Jag vet att det kommer bli det finaste jag/vi någonsin gjort, jag bara vet det.


Let's go tonight
let the beast run a mile
with the dogs and the cattle, let's go
I know you said
it's like a heel to the head
or a girl in your bed and in your arms


For the butter on your bread
for the dying and the dead
for your cheeks turning red, let's go
Let's go tonight
let the beast run a mile
with the dogs and the cattle, let's go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0