Sometimes

Vad gör man den dagen då man inser att man har förlorat allt man någonsin haft?
Den dagen kommer komma, för ingen kommer orka föralltid. 
Hur ska man kunna se den man älskar i ögonen efter att man har svikit den?
Även om man har lovat att aldrig svika, så sviker man.
Även om man har blivit lovad att inte bli sviken, så står man ändå där ensam och övergiven till slut.

Det kommer alltid finnas stunder i livet då man är ensam, speciellt när man minst anar det. 
Alla är så olika, och man gör val som passar sig själv och inte någon annan.
Det går ju inte ihop, det val man gör kan göra så man förlorar det enda man har. 
För många gånger tänker man, varför gjorde jag inte allt annorlunda? 
Frågan är, hur man hade varit då, antagligen inte sig själv.

Saken är den, att för dig skulle jag kunna ändra allt för att aldrig någonsin svika dig.
Att lita på någon är svårt, men jag skulle på riktigt aldrig svika dig, aldrig, aldrig, aldrig!
Mycket mer än så vet jag inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0