Olyckligt kär i clas ohlson.

Tog mig en liten fin powernap på 3½ timme, ställde klockan på 20.30. 
Blev inte så.


Har en känsla av att jag inte kommer kunna sova sen.
MEN, vad gör det? Lång helg, som alltid. 
Skönt att få sova ut 3 dagar i rad, sen är det ju tillbaka till skolan? 
Två veckor går fort, sen kan jag sova hela påsklovet.


Jag älskar clas ohlson, inte för att jag någonsin har träffat honom.
Haft min bästa praktik av alla 15 veckor som vi har varit ute under dessa 3 år.
Jag kommer sakna att ha praktik, för det här var den sista, det är sorgligt.
Okej, har hellre ett jobb, men J-A.
Alla har varit så snälla, och alla är så roliga, och vi kände oss så välkommna på clas
och de behandlade oss inte som slavar, som de gjort på nästan alla andra platser!
CLAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0