Okej, sluta

Hej

Jag blir så oerhört lycklig när jag parkerar bilen hemma och kommer på att jag har glömt min väska i skolan.
Där jag har saker som jag egentligen inte behöver just nu, förutom mitt busskort. 
Behöver inte det egentligen, men av någon anledning började jag känna i min jacka om min plånbok ligger där.
ICKE SA NÅGON, den ligger i mitt skåp (tror jag).
Då låg alltså mitt körkort och mitt busskort i mitt skåp.
ja och allt annat som jag hade med mig imorse? 


Jag behöver aldrig oroa mig över att bli senil när jag blir gammal, för det är jag redan.

OKEJ, jag vet inte ens om plånkan ligger i skåpet, vart FAN är den isåfall?
får faktiskt panik nu
(jag förväntar mig inte att ni ska kunna svara på vart den är)



jag önskar att jag vore nån annan just nu
någon som inte var glömsk, någon som inte brydde sig så mycket i något
typ någon som var raka motsatsen till den jag är
nån som kan se de ljusa i de mörka, liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0