Lite om allt

Okej,  2-3 till Timrå. 
Lif var ju dock värda att vinna lite där ja. 
Men sånt är livet, och jag ska fira att Leksand nästan vann med lite choklad. 

Köpte den på hemköp nyss.
När jag skulle betala så var den tydligen öppen.
Tanten i kassan - "Nämen är den öppnad? Va är det för ny variant?"
Haha, tyckte det var kul...

Staaf dela med sig av en snus till en full man efter matchen.
Han vart så lycklig så han sa "jag är inte bög, men jag vill ligga med dig ändå"
Sen gav han Staaf en kram och kollade på honom och frågade "Är du bög?" och gjorde en flört min.
Hihihihihi!!!!

Sen var det även en dam som svimmade/dog(?) i klacken, många ramlade framåt och Louise räddade mig från att också ramla.. Vände mig om och såg henne ligga där, de skrek "VAAAFAN SJUKVÅRDARE NUUUU!!!" fick panik och ont i magen sen såg jag hennes ansikte, vilket inte ens såg lite vid liv ut.. Hoppas VERKLIGEN att hon bara svimmade. Usch, mådde dåligt över det och kunde inte koncentrera mig på matchen igen förns Leksand gjorde 1-2.


Långt inlägg, ska äta nu ehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0