Life is very short and there's no time

Godmorgon gott folk. 

Dagarna flyger förbi, var nyss måndag, nu är det fredag.
På söndag åker jag och Louise till Leksand och blir där i två veckor. 
När vi kommer tillbaka är det vecka 13, två veckor i skolan sen är det påsklov.
Hur ska man hinna, turism kurserna ska vara klara i Maj, hur hinner man?
Igår var det exakt 3 månader till studenten, TRE MÅNADER? det är ju ingenting. 
Jag får lite panik, och jag kommer vara så enormt arbetslös.



Fått låten på hjärnan.
Tegan är snygg för den delen, sara är väl också snygg, dom är ju tvillingar så..? 



Har denna låt på hjärnan också. 
Jag gillar Leisha, verkligen.
Hon är lika gammal som min pappa...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0