Life is short

Skönare så med Kungers.
Tröttnar aldrig, bra sång


Något jag har tröttnat på är skolan
tur de e över snart. 

Måste slösa pengar på en liten tripp innan studenten
min lärare föreslog Norge? inte för att jag frågade henne vart hon tyckte jag skulle åka meeeen..,,
norge blir det iaf inte, tyskland elr irland... i tyskland vägrar dem ju prata engelska, dessutom har jag varit där tre gånger, så.. irland? kan ta berlin i slutet av sommaren istället.. fick jag precis för mig att jag är gjord av pengar?
??????? och fick jag för mig att jag skulle lära mig tyska under sommaren, jo

någon har för höga drömmar här i livet, någon måste väl vara jag då.


Jag är faktiskt hemsk


/ Slutia 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0