Inte se mig själv påväg mot fel eller rätt håll

Kanske är trött, jag vet inte.
Lyssnar på detta har hänt med den svenska björnstammen.
Blev akut jätte förkyld, kommer bli det nu bara för att jag råkade få två veckors sportlov.
Sånt som jag lyckas bra med. 

Föresten.
Det är sjukt hur en människa kan gå så bakom ryggen på någon den påstår att den älskar.
Det här är ingen pik till någon speciell. 
Men jag vet att många faktiskt är otrogna mot sina partners.
Hur kan man leva med sig själv? 
Jag hoppas veerkligen att de som gör det inte tycker synd om sig själva.
(Många gör det säkert, av någon vrickad anledning)
Man har bara sig själv att skylla, det är ingen annans fel, aldrig någonsin.

Man kan va hjärtlös på mååånga sätt, men nog fan är det här det värsta, är det inte?
Man kan nog inte inse att man faktiskt bokstavligen har en annan människas hjärta i sin hand.
Att sjunka så lågt, att säga att man ÄLSKAR någon, och sen på ett sånt jävla sätt gå och göra något som bevisar klart och tydligt att man inte menar de där tre sjukt fina, betydande orden.

Men, och andra sidan, så tänker kanske inte alla så. 

(och ja, jag såg folk på krogen som var inte speciellt trogna, därför jag tog upp det)

Jag blir sårad sjäv bara av att försöka sätta mig in i situationen. 

Hur som helst. 
Kan inte sluta diskutera med själv :-)
Jag är bara sån, det borde ni veta, ni som läser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0