Det är ett stressigt liv

Jag sätter mig alltid i situationer då jag blir någon slags slav, åt mig själv.
Packar som aldrig förr, jag har i princip kört ner hela min garderob i två väskor.
Okej, jag överdrev, men det är hur mycket som helst i alla fall.
Ska ta med mig täcke, kudde, underkläder för två veckor, och jag duschar mycket så får ta med mig underkläder för en månad. Det är det ena med det tredje och jag har redan fyllt två väskor med BARA kläder.
Jag ser framför mig hur min bil kommer se ut imorgon, med bakdelen i marken. 

DET ÄR TYPISKT KVINNOR!


Lördag 10 mars är en dag som jag kommer minnas som den stressigaste dagen i mitt liv. 
Någonstans mitt där så verkar det som att jag alltid hittar vägar så jag hinner göra allt jag ska. 


Det beror ju lite på vad man prioriterar, som nu, jag skriver ett helt inlägg om packning, stress och så vidare när jag EGENTLIGEN inte ens borde sitta vid datorn, hihihihi. JAG ÄR SÅ BUSIG!!!!





Har tryckt i mig så mycket mat så jag kommer nog inte komma i kläderna jag precis har slängt ner i väskorna.



Ha en riktigt tjusig lördagskväll så syns vi, nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0