Cinderella man

9-16 med Ulla gick fort, inte så segt som vanligt. 
Kändes ju.. bra? 
Hade planer på att plugga när jag kom hem, där ett tag.
Men, det slog mig att det var hockey, och det var dh, och det var allt annat än plugga..
Fick en fråga om jag ville med och grilla, men som en fattiglapp som jag är så har jag inte råd med det. Så valde det billigaste genom att äta hemma sen åka och kolla på när de andra grillar.
Så ska smälla i mig mat nu, dåligt med mat idag.
GOTTTTTTTT


Vi har ingen toalett hemma för tillfället.
Ingen dusch heller, eller jo i källaren, eller ett badkar.. i källaren.
Där halkade jag runt imorse som en säl. 
Tur att det inte finns på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0