You wanna know, know that it doesn't hurt me?

God jävla kväll. Nej, lät jag bitter nu?
Hehe, jag är inte bitter alls, bara slut körd i huvet, helt veck känns det som. Ja, kom hem från jobbet för ett tag sen, har hunnit duschat och ätit och tänkt på lite allt möjligt. Idag jobbade jag och Louise helt ensamma för första gången, det var.... annorlunda men det gick bra ändå. Det roligaste var att åka i den gudomliga bilen, jag älskar den, vill ha en den, nu! Jag vill verkligen ha den, sadface.



LEDIG imorgon och det känns för första gången sen jag började jobba riktigt riktigt riktigt skönt.
Inte för att jag vet vad jag ska göra, sova, sitta och glo och så vidare, antar jag. Det brukar blir så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0