Thinking - "Damn, this shit gets old"


Sovit som en liten gris fram till 13 tiden.

Nu har jag ångest över att jag inte orkade följa med mina föräldrar på allt de frågade om jag ville med på idag. Men, jag ska ju till jobbet snart, även om det är två timmar kvar så känns de som att jag inte hinner göra något. Så nu vet jag vad jag har att vänta mig varje gång jag jobbar kväll, sitta inne och tro att man inte kan göra något typ. Bra där!



 
 
Forsberg draftades av Caps, Lindholm av Ducks, Samuelsson av Coyotes.
Och Rangers draftade Brady Skjei, och han vet jag ingenting om förutom hur han ser ut.
KUL i alla fall med allt som har med hockey att göra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0