May I?

Känns sjukt bra att jobba nu till helgen, för det gör alla mina vänner också! Så jag hade inte haft någon att skåla med ändå :) Tjäna pengar är dessutom roligare än att festa till det, midsommar? Vad firar man ens.


Har varit till Borlänge med A idag, och inte hittade jag någonting. Inte för att jag direkt letade heller, jag orkar inte shoppa.. Jag orkar inte människor, jag tycker det är obehagligt med folk nu i dessa aids tider. 
Så, jag ligger lågt och struntar i att.. Shoppa...
Men på riktigt, vad är drygare än människor? Haha... Jag är inte bitter, jag har bara så fruktansvärt rätt!


Äää, nu blev jag törstig och tänker inte göra något åt det. Hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0