I should know by now

Här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde gå och lägga mig, men kommer inte somna på ett tag känns det som. Ställer klockan på 05.30 i alla fall, upp och jobba. Jobbar dock bara till 13.00 sen vet jag inte nå vad som händer, äta mat och glo på fotboll, antar att det är morgondagens öde?



Fick precis ont i magen och undrar vad det kan bero på. Jag kanske känner mig orolig över något som jag inte kan sätta ord på vad det är, eller så är jag helt enkelt bara hungrig? Ja, inte fan vet väl ni som läser svaret på den frågan  i alla fall. haha.





Med vänlig hälsning muppen med det långa håret.
Inte haft såhär långt hår sen jag klippte av mig det i början av årskurs 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0