Grey & black

Pinsam tystnad är då bland det värsta som finns, haha. Sen om man ska försöka bryta den genom att säga något onödigt och en annan öppnar käften precis samtidigt. Från att sitta helt knäppt tyst i några minuter till att börja prata EXAKT samtidigt, exakt på sekunden. Hur kan det ens bli så? Det är awkward och.. kul!

Innan jag somnade igår så tänkte jag på att jag aldrig i hela mitt liv har vart ensam hemma, under en natt. Om typ en vecka åker mina päron till Tyskland, och blir borta i en vecka. Det betyder att jag, som är så mörkrädd är tvungen att leva och sova ensam med mig själv, jag kommer dö lite.
Får på riktigt en klump i magen av detta faktum, haha.

Med vänlig hälsning
Sofia, 10 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0