What's next?

Dagarna, veckorna och allt går så fruktansvärt fort.
Efter denna vecka är det bara 5 veckor kvar på hemtjänsten. Det är en vecka mer än vad jag varit där hittills, och fram till nu har det gått hur fort som helst och det kommer det antagligen fortsätta att göra. Herregud, känner hur klumpen i magen inför framtiden. Det är om fem veckor som jag öppnar dörren åt arbetslösheten, fem veckor till jag på riktigt kommer inse att jag faktiskt har tagit studenten och aldrig mer behöver sätta min fot på någon skola i hela landet, om jag inte gör det självmant. 

Är det bara jag som har panik inför framtiden, det som händer efter de här veckorna?  Okej, jag vet att jag och Louise har lika mycket panik båda två, men jag kan inte komma på att någon annan jag vet ens nämnt det. Har alla en plan? Har alla ett jobb som varar längre än 9 veckor? Eller tar ni det bara som det kommer? Söker ni ens något jobb? Hur bär ni er åt??

(Heheh panik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0