I'll be back

Kommer att ta ett litet break från bloggen ett tag. Dels för att jag tycker att den börjar bli tråkig innehållsmässigt och uteseendemässigt. Jag tröttnar lite på den själv liksom. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska börja lägga upp mer bilder och bla och bla. Faktum är att jag inte har några bilder att lägga upp. Speciellt inte nu när mitt liv går ut på att jobba och de dagar jag är ledig så sover jag eller är ute och ränner och gör precis det jag alltid gör, det vill säga hänga på en bänk någonstans inom Grangärdebygdens gränser.

Ska försöka fixa detta problem jag har med min blogg, annars kanske det vore bra om jag till exempel:
1. Sökte jobb.
2. Skaffade mig en hobby
3. Inte spenderade så mycket tid på facebook och twitter (det händer aldrig något nytt ändå när man är inne och kikar var tredje sekund) DESSUTOM är det inte intressant för fem små ören. Egentligen!

Men bara så ni vet, jag kommer att återvända hit eftersom jag troligtvis varken kommer söka jobb, skaffa en hobby eller spendera mindre tid på diverse sociala medier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0