... Maybe life's not for everyone.

... Glömde nog att säga att jag är ganska happy ändå!
Men, nog skulle jag vilja plocka med mig mina god hjärtade vänner och familj till ett bättre ställe.
Det underlättar ju dock lite med tanke på att jag fick bort min cancerknöl (körkortet), dumt och kalla det för det, men jag gör det ändå.

Men hur som helst, skulle bara vilja skicka iväg elaka, hjärtlösa människor till typ Mars?
Hur kan ens en människa vara så elak mot en annan människa? 
(Ja, jag diskuterar med mig själv)
Hur kan man vara elak?
Va, jag förstår inte.
Nu blir jag störd för att jag tänker på hur man kan vara dum.
Jag hatar dumma människor.
Kan inte alla bara använda sunt förnuft (fan va fult ord för den delen).
Men, det som är det för mig, är nog inte det för en annan.
Så, hur ska man bete sig?
Hur fan ska man vara? 
Va är rätt och vad är fel?

Jag gillar att jag började inlägget med att säga att jag var glad.
Nu är jag enbart förvirrad och less.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0