Gesunda

Jag saknar Gesunda.
Det är för er som inte vet världens minsta ställe i Mora.
Jag och Louise har haft praktik där två gånger.
Andra gången hade jag precis fyllt 18 och bestämde mig för att shoppa i baren. 
Tage (saknar tage) bjöd mig på någon form av sprit med kaffeböna.
Jag blev full, och trodde han hade drogat mig.
Han började bråka med en stockholmare, och jag och louise försökte komma emellan.
Louise pratade med våran handledare som för den delen bjöd oss på hur mycket öl som helst.. 
"Hej jag heter robin" *tryker in näsan och blir och se ut som robin"
As garvar och dör lite.
Spyr på toaletten när vi kommer hem vid 12, 9 ska vi upp och jobba.

Övriga dagar kastar Tage upp mig på axeln som om jag vore en fjäder, 40 bast, skit smal, snygg på något sätt och stark som ett jävla as! Blev även upptryckt mot väggen, det var inge kul. 
Hett temperament, han är från Italien, han heter inte Tage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0