Fyfan

Okej, sitter och försöker plugga religion.
Det är ju sjukt hur mycket jävla störda människor det finns.
Jag blir från djupet av mitt hjärta riktigt arg.
Super arg, vill bara slå någon, hårt.

Arbetet handlar om det är okej att homosexuella får adoptera barn.
Det är sjukt, för förr i tiden så åkte man i fängelse, blev kallad pervers, rånade och nerslagna
om man var homo. Sen när det la sig lite så började man kalla det för en psykisk störning, och att det kunde handla om en dålig uppväxt. Ja, homosexulla kan inte få barn på samma sätt som hetrofolk, och ja Jesus tyckte att kärlek skulle vara mellan en man och en kvinna. Jesus var säkert bög ändå, så spela roll.

Så, man kunde ringa och sjukanmäla sig till sitt jobb och säga "Tjo, jag kommer inte idag, jag känner mig lite homosexuell"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0